logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: PRODUKT TURYSTYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
Rok: 2018
Autorzy: Monika Wojcieszak
Tytuł: Innowacyjne produkty agroturystyczne na obszarze B-TOM
Źródło: Intercathedra. - 2018, no. 4 (37), s. 407-414, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1640-3622 e-ISSN: 2545-2045
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 25 marca 2019].
Polskie słowa kluczowe: agroturystyka ; produkt turystyczny ; obszary metropolitalne ; innowacje
Angielskie słowa kluczowe: agritourism ; tourist product ; metropolitan area ; innovation
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
2/8
Rok: 2018
Autorzy: Małgorzata Bogusz, Monika Wojcieszak
Tytuł: Zagrody edukacyjne jako przykład markowego produktu turystycznego
Źródło: Intercathedra. - 2018, no. 4 (37), s. 329-334, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1640-3622 e-ISSN: 2545-2045
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 25 marca 2019].
Polskie słowa kluczowe: gospodarstwa edukacyjne ; produkt turystyczny ; innowacje ; produkty innowacyjne
Angielskie słowa kluczowe: educational farm ; tourist product ; innovation ; innovative product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
3/8
Rok: 2018
Autorzy: Monika Wojcieszak, Jan Zawadka
Tytuł: Cultural values as a determinant of the development of tourism in rural areas and their popularity among Poles based on the example of folk culture museums
Tytuł równoległy: Wartości kulturowe jako determinanta rozwoju funkcji turystycznej obszarów wiejskich oraz ich popularność wśród Polaków na przykładzie muzeów kultury ludowej
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2018, t. 20, z. 1, s. 149-155, bibliogr.,abstr., streszcz.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 3 stycznia 2019].
Polskie słowa kluczowe: kultura ludowa ; obszary wiejskie ; produkt turystyczny ; turystyka wiejska
Angielskie słowa kluczowe: folk culture ; rural areas ; tourism product ; rural tourism
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
4/8
Rok: 2018
Autorzy: Agnieszka Wojcieszak, Monika Wojcieszak
Tytuł: Uwarunkowania funkcjonowania gospodarstw opiekuńczych na terenach wiejskich
Źródło: Zag. Doradz. Rol. - 2018, 3 (93), s. 20-31, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1232-3578
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 3 stycznia 2019].
Polskie słowa kluczowe: gospodarstwa opiekuńcze ; PROW 2014-2020 ; agroturystyka ; produkt turystyczny
Angielskie słowa kluczowe: social farming ; care farms ; PROW 2014-2020 ; agritourism ; tourist product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
5/8
Rok: 2017
Autorzy: Janusz Majewski, Romuald Domański
Tytuł: Tworzenie sieci współpracy. Studium przypadku rejonu Puszczy Białowieskiej
W: Sieci współpracy w turystyce wiejskiej : stan obecny i nowe wyzwania / Red. nauk. Jolanta Wojciechowska.
Adres wydawniczy: Kraków ; Łódź : Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie. Oddział, 2017
Szczegóły: s. 203-214, bibliogr., streszcz., abstr.
ISBN: 978-83-63313-15-9
Liczba arkuszy: 0,5
Polskie słowa kluczowe: współpraca ; koordynacja ; turystyka wiejska ; produkt turystyczny ; tożsamość marki
Angielskie słowa kluczowe: cooperation ; coordination ; rural tourism ; rural product ; brand identity
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
6/8
Rok: 2017
Autorzy: Sylwia Graja-Zwolińska, Aleksandra Spychała
Tytuł: Obszary chronione w ofercie turystycznej wiodących organizatorów turystycznych na polskim rynku
Źródło: Stud. Mater. Cent. Eduk. Przyr.-Leś. - 2017, R. 19, z. 52 (3), s. 77-83, bibliogr., abstr., streszcz.
p-ISSN: 1509-1414
Uwagi: Tytuł zeszytu: Turystyka w lasach i na obszarach przyrodniczo cennych. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 23 lutego 2018].
Polskie słowa kluczowe: formy ochrony przyrody ; produkt turystyczny ; biura podróży
Angielskie słowa kluczowe: protected areas ; tourist product ; travel agency
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
7/8
Rok: 2016
Autorzy: Anna Jęczmyk, Magdalena Maćkowiak
Tytuł: Przedsiębiorczość jako istotna cecha w tworzeniu produktów turystyki wiejskiej
Źródło: Tur. Rozw. Reg. - 2016, nr 6, s. 35-45, bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 2353-9178
Uwagi: Tytuł zeszytu: Współczesne problemy rozwoju turystyki. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 13 marca 2017].
Polskie słowa kluczowe: turystyka wiejska ; przedsiębiorczość ; produkt turystyczny
Angielskie słowa kluczowe: rural tourism ; entrepreneurship ; tourism product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
8/8
Rok: 2014
Autorzy: Janusz Majewski
Tytuł: Wellbeing as a core of rural tourism products and regional brands
W: Tourism role in the regional economy. vol. 5, Health, wellness & spa tourism as the regional tourism product - theory and practice / Ed. Jerzy Wyrzykowski, Janusz Marak, Maciej Szymczyk..
Adres wydawniczy: Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, 2014
Szczegóły: s. 28-38, bibliogr.
ISBN: 978-83-937018-4-1
Polskie słowa kluczowe: turystyka wiejska ; produkt turystyczny ; marka regionu
Angielskie słowa kluczowe: rural tourism ; tourism product ; regional brand ; wellness ; wellbeing
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP