logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: MARKETING RELACYJNY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
Rok: 2018
Tytuł: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Ed.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł równoległy: Relacje na rynkach żywnościowych - perspektywa konsumentów
Inf. o wydaniu: Electronic version
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018. - 134 s. : il., bibliogr., abstr., streszcz.
ISBN: 978-83-7160-922-0
Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
Charakt. formalna: PM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
2/2
Rok: 2018
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Consumer information need in the food market
W: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Red.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann.
Inf. o wydaniu: Electronic version
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018
Szczegóły: s. 103-123, il., bibliogr.
ISBN: 978-83-7160-922-0
Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP