logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: ETNOCENTRYZM
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
Rok: 2018
Autorzy: Karolina Jąder
Tytuł: Etnocentryzm w zachowaniu studentów wobec artykułów żywnościowych
Źródło: Hand. Wewn. - 2018, nr 2 (373), s. 200-212, il., bibliogr., streszcz., abstr., rez.
p-ISSN: 0438-5403
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 25 lipca 2018].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; artykuły spożywcze ; studenci ; produkty krajowe ; produkty zagraniczne
Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; groceries ; students ; domestic products ; foreign products
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
2/3
Rok: 2014
Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Etnocentryzm konsumencki a wybrane przejawy postawy etnocentrycznej w stosunku do produktów żywnościowych
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 185-199, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; rynek żywnościowy ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; food market ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
3/3
Rok: 2014
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Kraj pochodzenia produktu wśród czynników decydujących o wyborze produktów żywnościowych
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 200-215, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; kraj pochodzenia ; wybór ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; country of origin ; choice ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP