logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: BRANDING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Lewandowska
Tytuł: Ruda darniowa żelaza - szansa na branding obszaru Puszczy Pyzdryckiej
W: Budownictwo a środowisko : Problemy architektoniczn0-techniczne obiektów budowlanych / pod red. Anny Szymczak-Graczyk oraz Barbary Ksit.
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Zarządu Oddziału PZITB, 2017
Szczegóły: s. 55-62, il., bibliogr.
ISBN: 978-83-931503-9-7
Liczba arkuszy: 0,5
Polskie słowa kluczowe: osadnictwo olęderskie ; ruda darniowa ; żelazo ; branding
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
2/2
Rok: 2013
Autorzy: Jarosław Uglis
Tytuł: Agritourism product as a brand regional tourism product [*]
W: Tourism role in the regional economy. vol. 4, Regional tourism product - theory and practice / Redaktorzy: Janusz Marak, Jerzy Wyrzykowski.
Adres wydawniczy: Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa, 2013
Szczegóły: 601-614
ISBN: 978-83-937018-0-3
Polskie słowa kluczowe: agroturystyka ; markowy produkt turystyczny ; produkty agroturystyczne ; branding
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP