logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: AKCEPTACJA KONSUMENCKA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
Rok: 2013
Autorzy: Ewa Flaczyk, Agnieszka Charzyńska, Monika Przeor, Józef Korczak
Tytuł: Akceptacja produktów żywnościowych na podstawie informacji na opakowaniach w zależności od wieku, wiedzy żywieniowej i płci konsumentów
Źródło: Nauki Inż. Technol. - 2013, nr 4 (11), s. 20-38, il., bibliogr.
p-ISSN: 2080-5985
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 5 lutego 2015].
Polskie słowa kluczowe: akceptacja konsumencka ; informacja żywieniowa ; studenci ; osoby starsze
Angielskie słowa kluczowe: consumer acceptance ; nutritional information ; students ; elderly
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
2/3
Rok: 2007
Autorzy: Anna Jędrusek-Golińska, Krystyna Szymandera-Buszka
Tytuł: Pożądalność konsumencka produktów z mięsa wieprzowego z dodatkiem preparatów będacych nośnikami jodu
Źródło: Żyw. Człow. Metab. - 2007, R. 34, nr 1/2, s. 779-782, bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 0209-164X
Polskie słowa kluczowe: produkty z mięsa wieprzowego ; preparat białkowy ; preparat pszenny ; cechy sensoryczne ; akceptacja konsumencka
Angielskie słowa kluczowe: pork meat products ; protein preparation ; fiber preparation ; sensory attributes ; consumer acceptance
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
Praca afiliowana przez UP
3/3
Rok: 2005
Autorzy: Krystyna Szymandera-Buszka, Anna Gramza, Katarzyna Waszkowiak
Tytuł: Frequency of consumption and consumer acceptance of tea among inhabitants of the Wielkopolska region
Tytuł równoległy: Częstotliwość spożycia i akceptacja konsumencka herbaty wśród mieszkańców Wielkopolski
Źródło: Żyw. Człow. Metab. - 2005, R. 32, supl. 1, cz. 2, s. 949-954, bibliogr.
p-ISSN: 0209-164X
Polskie słowa kluczowe: analiza konmsumencka ; preferencje konsumenckie ; akceptacja konsumencka ; herbata
Angielskie słowa kluczowe: consumer analysis ; frequency of consumption ; consumer acceptance ; tea
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP