logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: TOURISM PRODUCT
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
Rok: 2018
Autorzy: Monika Wojcieszak, Jan Zawadka
Tytuł: Cultural values as a determinant of the development of tourism in rural areas and their popularity among Poles based on the example of folk culture museums
Tytuł równoległy: Wartości kulturowe jako determinanta rozwoju funkcji turystycznej obszarów wiejskich oraz ich popularność wśród Polaków na przykładzie muzeów kultury ludowej
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2018, t. 20, z. 1, s. 149-155, bibliogr.,abstr., streszcz.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 3 stycznia 2019].
Polskie słowa kluczowe: kultura ludowa ; obszary wiejskie ; produkt turystyczny ; turystyka wiejska
Angielskie słowa kluczowe: folk culture ; rural areas ; tourism product ; rural tourism
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
2/8
Rok: 2017
Autorzy: Monika Wojcieszak
Tytuł: Innowacyjne produkty turystyczne na obszarze metropolitalnym Krakowa - próba charakterystyki
Źródło: Zesz. Nauk. PTE Zielona Góra. - 2017, nr 6, s. 165-178, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 2391-7830
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 27 lipca 2017].
Polskie słowa kluczowe: turystyka wiejska ; agroturystyka ; innowacyjność ; produkty turystyczne ; obszary metropolitalne
Angielskie słowa kluczowe: rural tourism ; agritourism ; innovativeness ; tourism product ; metropolitan area
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
3/8
Rok: 2016
Autorzy: Anna Jęczmyk, Magdalena Maćkowiak
Tytuł: Przedsiębiorczość jako istotna cecha w tworzeniu produktów turystyki wiejskiej
Źródło: Tur. Rozw. Reg. - 2016, nr 6, s. 35-45, bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 2353-9178
Uwagi: Tytuł zeszytu: Współczesne problemy rozwoju turystyki. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 13 marca 2017].
Polskie słowa kluczowe: turystyka wiejska ; przedsiębiorczość ; produkt turystyczny
Angielskie słowa kluczowe: rural tourism ; entrepreneurship ; tourism product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
4/8
Rok: 2015
Autorzy: Magdalena Maćkowiak, Agata Chojnacka
Tytuł: Doświadczenia sensoryczne w wiejskim produkcie turystycznym Uczta sześciu zmysłów we wsi Krzyszkowo
Źródło: Stud. Komitetu Przestrz. Zagospod. Kraju PAN. - 2015, no. 163, s. 267-276, il., bibliogr.
p-ISSN: 0079-3507
Uwagi: Tytuł zeszytu: Innowacyjność w turystyce wiejskicj a nowe możliwości zatrudnienia na obszarach wiejskich, pod redakcją Wioletty Kamińskiej, ISBN 978-83-64563-45-5.
Angielskie słowa kluczowe: rural tourism ; sensory experience ; tourism product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UP
5/8
Rok: 2015
Autorzy: Janusz Majewski
Tytuł: Innowacyjność wiejskich produktów turystycznych
Źródło: Stud. Komitetu Przestrz. Zagospod. Kraju PAN. - 2015, no. 163, s. 9-18, bibliogr.
p-ISSN: 0079-3507
Uwagi: Tytuł zeszytu: Innowacyjność w turystyce wiejskicj a nowe możliwości zatrudnienia na obszarach wiejskich, pod redakcją Wioletty Kamińskiej, ISBN 978-83-64563-45-5.
Angielskie słowa kluczowe: creativity ; experience ; identity ; innovation ; rurality ; tourism product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UP
6/8
Rok: 2014
Autorzy: Janusz Majewski
Tytuł: Wellbeing as a core of rural tourism products and regional brands
W: Tourism role in the regional economy. vol. 5, Health, wellness & spa tourism as the regional tourism product - theory and practice / Ed. Jerzy Wyrzykowski, Janusz Marak, Maciej Szymczyk..
Adres wydawniczy: Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, 2014
Szczegóły: s. 28-38, bibliogr.
ISBN: 978-83-937018-4-1
Polskie słowa kluczowe: turystyka wiejska ; produkt turystyczny ; marka regionu
Angielskie słowa kluczowe: rural tourism ; tourism product ; regional brand ; wellness ; wellbeing
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
7/8
Rok: 2013
Autorzy: Anna Jęczmyk, Magdalena Maćkowiak
Tytuł: Lokalne grupy działania jako przykład współpracy sieciowej sprzyjającej tworzeniu produktu turystycznego
Źródło: Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. - 2013, 304, s. 114-123, il., bibliogr.
p-ISSN: 1899-3192
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Rynek turystyczny - współczesne trendy, problemy i perspektywy jego rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 14 sierpnia 2018].
Polskie słowa kluczowe: współpraca ; produkty turystyczne ; lokalne grupy działania
Angielskie słowa kluczowe: cooperation ; tourism product ; Local Action Group
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
8/8
Rok: 2013
Autorzy: Magdalena Maćkowiak, Anna Jęczmyk
Tytuł: Strategia hands-on activity w turystyce wiejskiej i jej wykorzystanie w tworzeniu edukacyjnych produktów turystycznych
Źródło: Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. - 2013, 304, s. 134-143, bibliogr.
p-ISSN: 1899-3192
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Rynek turystyczny - współczesne trendy, problemy i perspektywy jego rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 14 sierpnia 2018].
Polskie słowa kluczowe: turystyka wiejska ; produkty turystyczne ; edukacja ; aktywność ; edukacyjny produkt turystyczny
Angielskie słowa kluczowe: rural turism ; tourism product ; education ; hands-on-activity ; educational tourism product
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP