logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: FOOD MARKET
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/10
Rok: 2019
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Disadvantageous behavior for achieving sustainable food consumption accoridng to consumer opinions
Tytuł równoległy: Zachowania niekorzystne dla równoważenia konsumpcji żywności w opiniach konsumentów
Źródło: Ann. Pol. Assoc. Agric. Agribus. Econ. - 2019, t. 21, z. 3, s. 102-111, il., bibliogr., abstr., streszcz.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 16 września 2019].
Polskie słowa kluczowe: równoważenie konsumpcji ; konsumenci ; zachowania konsumentów ; rynek żywnościowy
Angielskie słowa kluczowe: sustainability consumption ; consumers ; consumer behavior ; food market
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
2/10
Rok: 2018
Autorzy: Michał Gazdecki, Anna Wielicka-Regulska
Tytuł: Product category, product features and consumer ethnocentrism
W: International Scientific Days 2018. "Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems" : May 16-17, 2018 Nitra, Slovak Republic, Conference Proceedings / Ed. Elena Horská, Zuzana Kapsdorferová, Marcela Hallová.
Adres wydawniczy: Prague : Wolters Kluwer ČR, 2018
Szczegóły: s. 599-608, bibliogr., abstr.
ISBN: 978-80-7598-180-6 (pdf)
Uwagi: Publikacja dostępna online [Dostęp: 22 listopada 2018].
Angielskie słowa kluczowe: food market ; consumer attitudes ; country of origin ; consumer ethnocentrism
Charakt. formalna: ZRZ
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
3/10
Rok: 2018
Tytuł: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Ed.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł równoległy: Relacje na rynkach żywnościowych - perspektywa konsumentów
Inf. o wydaniu: Electronic version
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018. - 134 s. : il., bibliogr., abstr., streszcz.
ISBN: 978-83-7160-922-0
Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
Charakt. formalna: PM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
4/10
Rok: 2018
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Consumer information need in the food market
W: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Red.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann.
Inf. o wydaniu: Electronic version
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018
Szczegóły: s. 103-123, il., bibliogr.
ISBN: 978-83-7160-922-0
Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
5/10
Rok: 2017
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: The dimensions of enterprise innovation and selected trends on the food market
Tytuł równoległy: Wymiary innowacyjności przedsiębiorstw a wybrane trendy na rynku żywności
Źródło: Zesz. Nauk. PTE Zielona Góra. - 2017, nr 6, s. 36-47, il., bibliogr., abstr., streszcz.
p-ISSN: 2391-7830
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 15 stycznia 2018].
Polskie słowa kluczowe: innowacje ; innowacyjność ; przedsiębiorstwa ; rynek żywnościowy ; trendy konsumenckie
Angielskie słowa kluczowe: innovation ; enterprise ; food market ; consumers tr ends
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
6/10
Rok: 2015
Autorzy: Grażyna Adamczyk, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Values versus ethnocentric attitudes of consumers on the food market
Tytuł równoległy: Wartości a postawy etnocentryczne konsumentów na rynku żywnościowym
Źródło: Acta Sci. Pol., Oecon. - 2015, 14 (1), s. 5-15, il., bibliogr.
p-ISSN: 1644-0757
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 23 czerwca 2016].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm konsumencki ; postawy ; wartości ; rynek żywnościowy
Angielskie słowa kluczowe: consumer ethnocentrism ; attitudes ; values ; food market
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
7/10
Rok: 2015
Autorzy: Michał Gazdecki
Tytuł: Sektor usług żywieniowych jako kanał dystrybucji żywności
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2015. - 95 s. : il., bibliogr. ; 24 cm
ISBN: 978-83-7160-815-5
Liczba arkuszy: 8,1
Polskie słowa kluczowe: gastronomia ; kanały marketingowe ; sprzedaż ; rynek żywnościowy ; sprzedaż bezpośrednia
Angielskie słowa kluczowe: food service ; marketing channels ; sales ; food market ; direct sale
Charakt. formalna: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
8/10
Rok: 2014
Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Etnocentryzm konsumencki a wybrane przejawy postawy etnocentrycznej w stosunku do produktów żywnościowych
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 185-199, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; rynek żywnościowy ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; food market ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
9/10
Rok: 2005
Autorzy: Magdalena Kozera, Zbigniew Gołaś
Tytuł: Rozwój rynku żywności organicznej jako wyznacznik kierunku zmian dla rolnictwa
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2005, t. 7, z. 8, s. 135-140, il., bibliogr.
p-ISSN: 1508-3535
Polskie słowa kluczowe: rynek żywnościowy ; żywność organiczna ; spożycie żywności ; rolnictwo organiczne
Angielskie słowa kluczowe: food market ; organic food ; consumption of food ; organic products ; organic agriculture
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Praca afiliowana przez UP
10/10
Rok: 2002
Autorzy: Władysława Łuczka-Bakuła
Tytuł: Globalizacja a zmiany na rynku żywności
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2002, t. 4, z. 3, s. 112-116, bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1508-3535
Polskie słowa kluczowe: globalizacja ; rynek żywnościowy ; unifikacja konsumpcji
Angielskie słowa kluczowe: globalisation ; food market ; unification of consumption
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Praca afiliowana przez UP
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP