logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: CONSUMERS
Liczba odnalezionych rekordów: 21



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/21
Rok: 2019
Autorzy: Władysława Łuczka
Tytuł: Demand factors of development of the organic food market - a review of Polish research
Tytuł równoległy: Uwarunkowania popytowe rozwoju rynku żywności ekologicznej - przegląd polskich badań
Źródło: Ann. Pol. Assoc. Agric. Agribus. Econ. - 2019, t. 21, z. 3, s. 260-276, bibliogr., abstr., streszcz.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 14 października 2019].
Polskie słowa kluczowe: popyt ; konsumenci ; rynek żywnościowy ; żywność ekologiczna ; badania
Angielskie słowa kluczowe: demand ; consumers ; market ; organic food ; research
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
2/21
Rok: 2019
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Disadvantageous behavior for achieving sustainable food consumption accoridng to consumer opinions
Tytuł równoległy: Zachowania niekorzystne dla równoważenia konsumpcji żywności w opiniach konsumentów
Źródło: Ann. Pol. Assoc. Agric. Agribus. Econ. - 2019, t. 21, z. 3, s. 102-111, il., bibliogr., abstr., streszcz.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 16 września 2019].
Polskie słowa kluczowe: równoważenie konsumpcji ; konsumenci ; zachowania konsumentów ; rynek żywnościowy
Angielskie słowa kluczowe: sustainability consumption ; consumers ; consumer behavior ; food market
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
3/21
Rok: 2019
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Barriers to the development of consumption sustainability: The consumers' perspective on the food markets
W: Hradec Economic Days : Double-blind peer reviewed proceedings part I. of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2019 Hradec Králové, February 5-6, 2019, Hradec Králové, Czech Republic / Ed. by Pavel Jedlička, Petra Marešová, Ivan Soukal.
Adres wydawniczy: Hradec Kralove : University of Hradec Kralove, 2019
Seria: Hradec Economic Days, ISSN 2464-6059 ; vol. 9 (1)
Szczegóły: s. 243-251, bibliogr., abstr.
ISBN: 978-80-7435-735-0
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 11 marca 2019].
Angielskie słowa kluczowe: consumption-sustainability ; consumers' ; barriers ; development
Charakt. formalna: ZRZ
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
4/21
Rok: 2018
Autorzy: Paweł Boczar, Lucyna Błażejczyk-Majka
Tytuł: Konsumenci oleju rzepakowego a konsumenci oleju słonecznikowego w Polsce
Źródło: Hand. Wewn. - 2018, nr 2 (373), s. 90-103, il., bibliogr., streszcz., abstr., rez.
p-ISSN: 0438-5403
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 25 lipca 2018].
Polskie słowa kluczowe: oleje roślinne ; konsumenci ; skalowanie wielowymiarowe
Angielskie słowa kluczowe: vegetable oils ; consumers ; multidimensional scaling
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
5/21
Rok: 2018
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Consumers' awareness of the term Sustainable Consumption
W: International Scientific Days 2018. "Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems" : May 16-17, 2018 Nitra, Slovak Republic, Conference Proceedings / Ed. Elena Horská, Zuzana Kapsdorferová, Marcela Hallová.
Adres wydawniczy: Prague : Wolters Kluwer ČR, 2018
Szczegóły: s. 316-329, il., bibliogr., abstr.
ISBN: 978-80-7598-180-6 (pdf)
Uwagi: Publikacja dostępna online [Dostęp: 22 listopada 2018].
Angielskie słowa kluczowe: sustainable consumption ; food products ; trends ; awareness ; consumers
Charakt. formalna: ZRZ
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
6/21
Rok: 2017
Autorzy: Agnieszka Baer-Nawrocka, Norbert Szalaty
Tytuł: Produkty ekologiczne w opinii producentów i konsumentów - studium przypadku
Źródło: Zag. Ekon. Rol. - 2017, 4 (353), s. 138-153, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 0044-1600 e-ISSN: 2392-3458
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 14 lutego 2018].
Polskie słowa kluczowe: rynek produktów ekologicznych ; konsumenci ; producenci ; badania ankietowe
Angielskie słowa kluczowe: organic products ; consumers ; producers ; surveys
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 15.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
7/21
Rok: 2016
Autorzy: Paulina Bierzuńska, Łukasz K. Kaczyński, Dorota Cais-Sokolińska
Tytuł: Rynek innowacyjnych produktów mlecznych a zachowania młodych mieszkańców gmin wiejskich
Źródło: Gospod. Rynek Eduk. - 2016, vol. 17, no. 2, s. 19-24, il., bibliogr.
p-ISSN: 1509-5576
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 11 października 2016]
Polskie słowa kluczowe: innowacyjność ; produkty mleczne ; mieszkańcy gmin wiejskch ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: innovation ; dairy products ; residents of rural gminas ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
8/21
Rok: 2016
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Kryteria wyboru jako podstawa innowacyjnośći na rynku produktów regionalnych i tradycyjnych
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2016, t. 18, z. 6, s. 35-41, il., bibliogr.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 7 marca 2017].
Polskie słowa kluczowe: innowacyjność ; kryteria wyboru ; produkty regionalne ; produkty tradycyjne ; konsumenci ; producenci
Angielskie słowa kluczowe: innovations ; buing factors ; regional products ; traditional products ; consumers ; producers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
9/21
Rok: 2015
Autorzy: Sylwia Chudy, Agnieszka Makowska
Tytuł: Recognition of Polish protected designation of origin and protected geographical indication cheeses
Tytuł równoległy: Znajomość polskich serów z chronioną nazwą pochodzenia i chronionym oznaczeniem geograficznym
Źródło: Gospod. Rynek Eduk. - 2015, vol. 16, no. 2, s. 46-50, il., bibliogr.
p-ISSN: 1509-5576
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 16 października 2015]
Polskie słowa kluczowe: PDO ; PGI ; sery ; konsumenci ; ankieta
Angielskie słowa kluczowe: PDO ; PGI ; cheeses ; consumers ; survey
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
10/21
Rok: 2014
Autorzy: Sylwia Chudy
Tytuł: Development of coffee market and changes in coffee consumption among Poles
Tytuł równoległy: Rozwój rynku kawy i zmiany w jej konsumpcji wśród Polaków
Źródło: J. Agribus. Rural Dev. - 2014, 4 (34), s. 41-51, il., bibliogr.
p-ISSN: 1899-5241 e-ISSN: 1899-5772
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 5 sierpnia 2015].
Polskie słowa kluczowe: kawa ; konsumenci ; środki zabielające ; ankieta ; barwa
Angielskie słowa kluczowe: coffee ; consumers ; coffee whiteners ; survey ; colour
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG, POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
11/21
Rok: 2014
Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Etnocentryzm konsumencki a wybrane przejawy postawy etnocentrycznej w stosunku do produktów żywnościowych
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 185-199, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; rynek żywnościowy ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; food market ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
12/21
Rok: 2014
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Kraj pochodzenia produktu wśród czynników decydujących o wyborze produktów żywnościowych
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 200-215, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; kraj pochodzenia ; wybór ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; country of origin ; choice ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
13/21
Rok: 2014
Autorzy: Karolina Jąder
Tytuł: Wpływ wybranych cech społeczno-demograficznych i ekonomicznych na preferencje i zachowania konsumentów wobec oferty produktów spożywczych pochodzących z regionu Wielkopolski
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 267-281, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 30 lipca 2015].
Polskie słowa kluczowe: konsumenci ; preferencje ; cechy społeczno-demograficzne i ekonomiczne ; regiony
Angielskie słowa kluczowe: consumers ; preferences ; socio-demographic and economic characteristics ; region
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
14/21
Rok: 2013
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Czas jako czynnik zmian polskiego piekarstwa
Źródło: Hand. Wewn. - 2013, lipiec-sierpień (A), s. 311-319, bibliogr.
p-ISSN: 0438-5403
Uwagi: Tytuł zeszytu: Związki czasu z konsumpcją, t. 2.
Polskie słowa kluczowe: produkcja piekarska ; zmiany ; rynek ; pieczywo ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: bakery production ; changes ; market ; bakery products ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
15/21
Rok: 2013
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Przemysław Ratajczak
Tytuł: Organizacja produkcji piekarskiej a czas zaopatrzenia konsumentów w pieczywo
Źródło: Hand. Wewn. - 2013, lipiec-sierpień (A), s. 302-310, bibliogr.
p-ISSN: 0438-5403
Uwagi: Tytuł zeszytu: Związki czasu z konsumpcją, t. 2.
Polskie słowa kluczowe: produkcja piekarska ; zmiany ; rynek ; pieczywo ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: bakery production ; changes ; market ; bakery produkts ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
16/21
Rok: 2013
Autorzy: Władysława Łuczka-Bakuła
Tytuł: Consumer assessment of organic food market
Źródło: Intercathedra. - 2013, no. 29/3, s. 7-14, il., bibliogr.
p-ISSN: 1640-3622
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 5 marca 2014].
Angielskie słowa kluczowe: market ; organic food ; consumers ; assessment
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
17/21
Rok: 2013
Autorzy: Sylwia Chudy, Urszula Gierałtowska
Tytuł: Produkty tradycyjne i regionalne z perspektywy szczecińskich studentów
Źródło: J. Agribus. Rural Dev. - 2013, 1 (27), s. 45-52, il., bibliogr.
p-ISSN: 1899-5241 e-ISSN: 1899-5772
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 11 marca 2014].
Polskie słowa kluczowe: konsumenci ; żywność tradycyjna ; żywność regionalna
Angielskie słowa kluczowe: consumers ; regional foods ; traditional foods
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
18/21
Rok: 2013
Autorzy: Piotr Konieczny, Ewelina Mroczek, Magda Kucharska
Tytuł: Ślad węglowy w zrównoważonym łańcuchu żywnościowym i jego znaczenie dla konsumenta żywności
Źródło: J. Agribus. Rural Dev. - 2013, 3 (29), s. 51-64, il., bibliogr.
p-ISSN: 1899-5241 e-ISSN: 1899-5772
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 30 kwietnia 2014].
Polskie słowa kluczowe: znakowanie żywności ; ślad węglowy ; edukacja ekologiczna ; konsumenci ; edukacja żywieniowa
Angielskie słowa kluczowe: food labelling ; carbon footprint ; education ; environmental education ; nutritional education ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
19/21
Rok: 2013
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Wykorzystanie nie standardowych promocji na rynku żywnościowym
W: Nauka o żywieniu człowieka : Osiągnięcia i wyzwania / Oprac. red. Dominika Guzek i Dominika Głąbska.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2013
Szczegóły: s. 234-243, bibliogr.
ISBN: 978-83-7583-546-5
Liczba arkuszy: 0,90
Polskie słowa kluczowe: niestandardowe formy promocji ; konsumenci ; żywność
Angielskie słowa kluczowe: non standard promotion ; consumers ; food
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UP
20/21
Rok: 2011
Autorzy: Wojciech Lis, Włodzimierz Popyk
Tytuł: Evaluation of consumer preferences when purchasing wooden products
Źródło: Intercathedra. - 2011, no. 27/2, s. 38-44, bibliogr.
p-ISSN: 1640-3622
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 24 lutego 2014].
Angielskie słowa kluczowe: wood ; preferences ; substitute ; consumers
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
21/21
Rok: 2005
Autorzy: Dominik Kmiecik, Joanna Kobus
Tytuł: Badanie postaw konsumentów wobec przeciwutleniaczy
Źródło: Żywn. Nauka Technol. Jakość. - 2005, R. 12, nr 2 (43) supl., s. 308-317, bibliogr.
p-ISSN: 1425-6959
Polskie słowa kluczowe: żywność ; przeciwutleniacze ; konsumenci ; opinia społeczna ; badania ankietowe
Angielskie słowa kluczowe: antioxidants ; food ; consumers ; polling
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UP
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP