logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: CONSUMER BEHAVIOR
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
Rok: 2019
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Disadvantageous behavior for achieving sustainable food consumption accoridng to consumer opinions
Tytuł równoległy: Zachowania niekorzystne dla równoważenia konsumpcji żywności w opiniach konsumentów
Źródło: Ann. Pol. Assoc. Agric. Agribus. Econ. - 2019, t. 21, z. 3, s. 102-111, il., bibliogr., abstr., streszcz.
p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 16 września 2019].
Polskie słowa kluczowe: równoważenie konsumpcji ; konsumenci ; zachowania konsumentów ; rynek żywnościowy
Angielskie słowa kluczowe: sustainability consumption ; consumers ; consumer behavior ; food market
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
2/6
Rok: 2018
Tytuł: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Ed.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł równoległy: Relacje na rynkach żywnościowych - perspektywa konsumentów
Inf. o wydaniu: Electronic version
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018. - 134 s. : il., bibliogr., abstr., streszcz.
ISBN: 978-83-7160-922-0
Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
Charakt. formalna: PM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
3/6
Rok: 2018
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann
Tytuł: Consumer information need in the food market
W: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Red.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann.
Inf. o wydaniu: Electronic version
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018
Szczegóły: s. 103-123, il., bibliogr.
ISBN: 978-83-7160-922-0
Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
4/6
Rok: 2014
Autorzy: Magdalena Człapka-Matyasik, Małgorzata Fejfer, Anna Gramza-Michałowska, Jan Jeszka, Olivier Fabre, Francois Issler
Tytuł: Comparison of consumer and nutritional behaviours of respondents aged 55 and older living in selected regions of Poland and France: BIO LIFE project - pilot studies
Źródło: J. Pre-Clin. Clin. Res. - 2014, vol. 8, no. 1, s. 3-8, il., bibliogr.
p-ISSN: 1898-2395
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 29 września 2015].
Angielskie słowa kluczowe: elderly people ; consumer behavior ; nutritional behaviour ; shopping
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
5/6
Rok: 2014
Autorzy: Anna Jędrusek-Golińska, Krystyna Szymandera-Buszka, Katarzyna Waszkowiak, Marek Goliński, Katarzyna Rektor
Tytuł: Czynniki determinujące zakup pozdrowotnych mlecznych napojów fermentowanych na przykładzie zachowań konsumentów z terenu Poznania
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 282-290, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 30 lipca 2015].
Polskie słowa kluczowe: składniki bioaktywne ; mleczne napoje fermentowane ; zachowania konsumenckie
Angielskie słowa kluczowe: bioactive components ; fermented milk products ; consumer behavior
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
6/6
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Boczar, Lucyna Błażejczyk-Majka
Tytuł: Płeć jako czynnik determinujący zachowania konsumenckie na rynku tłuszczów roślinnych
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 66-85, il., bibliogr.
p-ISSN: 1231-7853
Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 5 października 2015].
Polskie słowa kluczowe: tłuszcze roślinne ; płeć ; zachowania konsumenckie
Angielskie słowa kluczowe: vegetable fat ; gender ; consumer behavior
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP