logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: GAZDECKI MICHAŁ
Liczba odnalezionych rekordów: 29



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/29
Rok: 2018
Autorzy: Monika Wojcieszak, Michał Gazdecki
Tytuł: Culinary trails as an example of innovative tourist products
Źródło: Eur. J. Serv. Manage. - 2018, vol. 27, no. 1, s. 357-363, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 2450-8535 e-ISSN: 2353-2858
Angielskie słowa kluczowe: culinary tourism ; culinary trail ; innovation
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UP
DOI:
2/29
Rok: 2018
Autorzy: Michał Gazdecki, Zoltán Szakáy
Tytuł: The market structure and relationships of companies in the agricultural input market
Tytuł równoległy: Struktura rynku a relacje przedsiębiorstw na rynku środków produkcji dla rolników
Źródło: Hand. Wewn. - 2018, nr 3 (374), s. 138-150, bibliogr., abstr., streszcz., rez.
p-ISSN: 0438-5403
Polskie słowa kluczowe: relacje przedsiębiorstw ; rynek środków produkcji ; udziały rynkowe ; dystrybucja ; handel wewnetrzny ; agrobiznes
Angielskie słowa kluczowe: companies' relationships ; input products market ; market shares ; distribution ; internal trade ; agribusiness
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UP
3/29
Rok: 2018
Autorzy: Michał Gazdecki
Tytuł: Factors of business relationships change in agribusiness input distribution channel: The case of Polish market
Źródło: IMP Journal. - 2018, vol. 12, no. 3, s. 567-582, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 0809-7259
Angielskie słowa kluczowe: distribution ; market concentration ; relations ; agri-markets
Charakt. formalna: ZA
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UP
Inne bazy podające opis:
  • Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index

    DOI:
    4/29
    Rok: 2018
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Consumers' awareness of the term Sustainable Consumption
    W: International Scientific Days 2018. "Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems" : May 16-17, 2018 Nitra, Slovak Republic, Conference Proceedings / Ed. Elena Horská, Zuzana Kapsdorferová, Marcela Hallová.
    Adres wydawniczy: Prague : Wolters Kluwer ČR, 2018
    Szczegóły: s. 316-329, il., bibliogr., abstr.
    ISBN: 978-80-7598-180-6 (pdf)
    Uwagi: Publikacja dostępna online [Dostęp: 22 listopada 2018].
    Angielskie słowa kluczowe: sustainable consumption ; food products ; trends ; awareness ; consumers
    Charakt. formalna: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    5/29
    Rok: 2018
    Autorzy: Michał Gazdecki, Anna Wielicka-Regulska
    Tytuł: Product category, product features and consumer ethnocentrism
    W: International Scientific Days 2018. "Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems" : May 16-17, 2018 Nitra, Slovak Republic, Conference Proceedings / Ed. Elena Horská, Zuzana Kapsdorferová, Marcela Hallová.
    Adres wydawniczy: Prague : Wolters Kluwer ČR, 2018
    Szczegóły: s. 599-608, bibliogr., abstr.
    ISBN: 978-80-7598-180-6 (pdf)
    Uwagi: Publikacja dostępna online [Dostęp: 22 listopada 2018].
    Angielskie słowa kluczowe: food market ; consumer attitudes ; country of origin ; consumer ethnocentrism
    Charakt. formalna: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    6/29
    Rok: 2018
    Tytuł: Relationships on food markets - Consumers' perspective / [Ed.] Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
    Tytuł równoległy: Relacje na rynkach żywnościowych - perspektywa konsumentów
    Inf. o wydaniu: Electronic version
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2018. - 134 s. : il., bibliogr., abstr., streszcz.
    ISBN: 978-83-7160-922-0
    Uwagi: International scientific conference "Relationships on food markets - two perspectives - the project financed under Contract No. 784/1/P-DUN/2018 of 12 June 2018 by the funds of the Minister of Science and Higher Education for the science promotion activities.
    Polskie słowa kluczowe: relacje ; rynek żywnościowy ; rynki B2C ; zachowania konsumentów ; marketing relacyjny ; trendy rynkowe
    Angielskie słowa kluczowe: relationships ; food market ; B2C markets ; consumer behavior ; relational marketing ; market trends
    Charakt. formalna: PM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Praca afiliowana przez UP
    DOI:
    7/29
    Rok: 2018
    Autorzy: Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Michał Gazdecki
    Tytuł: Relational paradigm: methodological consequences of relation studies on food market
    W: Relationships on food markets - two perspectives : International scientific conference, Poznań, November 23rd, 2018, Book of abstracts / Ed. by Monika Wojcieszak.
    Adres wydawniczy: Poznań : Publishing House of Poznań University of Life Sciences, 2018
    Szczegóły: s. 39
    Charakt. formalna: PSZ
    Język publikacji: ENG
    Praca afiliowana przez UP
    8/29
    Rok: 2018
    Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
    Tytuł: Wprowadzenie
    Źródło: Stud. Oecon. Posn. - 2018, vol. 6, no. 12, s. 3-5
    p-ISSN: 2300-5254 e-ISSN: 2449-9099
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 16 września 2019].
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    DOI:
    9/29
    Rok: 2017
    Autorzy: Michał Gazdecki, Michał Jacenty Sznajder
    Tytuł: Trends and conditions of the development of submetropolitan tourism
    W: Metropolitan commuter belt tourism / Ed. by Michał Jacenty Sznajder.
    Adres wydawniczy: London : Routledge, 2017
    Seria: New directions in tourism analysis ; 41
    Szczegóły: s. 39-49, bibliogr.
    ISBN: 978-1-4724-6486-6
    Liczba znaków: 25156
    Liczba arkuszy: 0,5
    Charakt. formalna: ZRM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 75.000
    Praca afiliowana przez UP
    10/29
    Rok: 2016
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki, Anna Wielicka-Regulska
    Tytuł: Quality of life vs consumers' behaviours and food habits
    Źródło: Intercathedra. - 2016, no. 32/2, s. 23-29, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1640-3622
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 14 grudnia 2016].
    Polskie słowa kluczowe: jakość życia ; konsumpcja ; relacje ; zachowania ; zwyczaje żywieniowe ; konsument
    Angielskie słowa kluczowe: quality of life ; consumption ; relation ; behaviours ; food habits ; consumer
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    11/29
    Rok: 2016
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Grażyna Adamczyk, Michał Gazdecki
    Tytuł: Awareness of sustainable consumption and its implications for the selection of food products
    Tytuł równoległy: Świadomość zrównoważonej konsumpcji i jej implikacje dla wyborów produktów żywnościowych
    Źródło: J. Agribus. Rural Dev. - 2016, 3 (41), s. 301-308, bibliogr.
    p-ISSN: 1899-5241 e-ISSN: 1899-5772
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 20 grudnia 2016].
    Polskie słowa kluczowe: zrównoważona konsumpcja ; trendy konsumenckie ; produkty żywnościowe ; opakowania ; informacja żywieniowa
    Angielskie słowa kluczowe: sustainable consumption ; consumer trends ; food products ; packaging ; food labelling
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    DOI:
    12/29
    Rok: 2016
    Autorzy: Anna Wielicka-Regulska, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Teorie i typologia konfliktu celów w konsumpcji żywności
    Źródło: Probl. Zarz. - 2016, vol. 14, nr 1 (58), t. 2, s. 109-124, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1644-9584
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 13 grudnia 2016].
    Polskie słowa kluczowe: konflikt celów ; żywność ; zachowania konsumentów ; rozwój i projektowanie nowych produktów
    Angielskie słowa kluczowe: goal conflict ; food ; consumer behaviour ; new product development ; new product design
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    DOI:
    13/29
    Rok: 2016
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Kryteria wyboru jako podstawa innowacyjnośći na rynku produktów regionalnych i tradycyjnych
    Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2016, t. 18, z. 6, s. 35-41, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1508-3535 e-ISSN: 2450-7296
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 7 marca 2017].
    Polskie słowa kluczowe: innowacyjność ; kryteria wyboru ; produkty regionalne ; produkty tradycyjne ; konsumenci ; producenci
    Angielskie słowa kluczowe: innovations ; buing factors ; regional products ; traditional products ; consumers ; producers
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    14/29
    Rok: 2016
    Autorzy: Michał Gazdecki
    Tytuł: Hierarchizacja czynników kształtujących relacje przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji środków ochrony roślin
    Źródło: Zesz. Nauk. SGGW Wars., Ekon. Organ. Gospod. Żywn. - 2016, nr 113, s. 131-144, il., bibliogr., streszcz., abstr.
    p-ISSN: 2081-6979
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 7 marca 2017].
    Polskie słowa kluczowe: kanały dystrybucji ; rynek instytucjonalny ; relacje przedsiębiorstw ; środki ochrony roślin
    Angielskie słowa kluczowe: distribution channels ; institutional market ; companies relations ; crop protection products
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    15/29
    Rok: 2015
    Autorzy: Grażyna Adamczyk, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Values versus ethnocentric attitudes of consumers on the food market
    Tytuł równoległy: Wartości a postawy etnocentryczne konsumentów na rynku żywnościowym
    Źródło: Acta Sci. Pol., Oecon. - 2015, 14 (1), s. 5-15, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1644-0757
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 23 czerwca 2016].
    Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm konsumencki ; postawy ; wartości ; rynek żywnościowy
    Angielskie słowa kluczowe: consumer ethnocentrism ; attitudes ; values ; food market
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    16/29
    Rok: 2015
    Autorzy: Michał Gazdecki
    Tytuł: Sektor usług żywieniowych jako kanał dystrybucji żywności
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2015. - 95 s. : il., bibliogr. ; 24 cm
    ISBN: 978-83-7160-815-5
    Liczba arkuszy: 8,1
    Polskie słowa kluczowe: gastronomia ; kanały marketingowe ; sprzedaż ; rynek żywnościowy ; sprzedaż bezpośrednia
    Angielskie słowa kluczowe: food service ; marketing channels ; sales ; food market ; direct sale
    Charakt. formalna: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Praca afiliowana przez UP
    17/29
    Rok: 2014
    Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
    Tytuł: Etnocentryzm konsumencki a wybrane przejawy postawy etnocentrycznej w stosunku do produktów żywnościowych
    Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 185-199, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1231-7853
    Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
    Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; rynek żywnościowy ; konsumenci
    Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; food market ; consumers
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    18/29
    Rok: 2014
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Kraj pochodzenia produktu wśród czynników decydujących o wyborze produktów żywnościowych
    Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 6, płyta CD, s. 200-215, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1231-7853
    Uwagi: Tytuł płyty: Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju. - Publikacja dostępna również online [Dostęp: 2 listopada 2015].
    Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm ; kraj pochodzenia ; wybór ; konsumenci
    Angielskie słowa kluczowe: ethnocentrism ; country of origin ; choice ; consumers
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    19/29
    Rok: 2014
    Autorzy: Michał Gazdecki
    Tytuł: Struktura i procesy konsolidacji handlu na rynku środków produkcji na przykładzie rynku chemicznych środków ochrony roślin
    Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 8, płyta CD, s. 837-843, il., bibliogr.
    p-ISSN: 1231-7853
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 3 listopada 2015].
    Polskie słowa kluczowe: koncentracja ; przemysł chemiczny ; środki produkcji ; dystrybucja
    Angielskie słowa kluczowe: concentration ; Chemical industry ; Means of production ; distribution
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    20/29
    Rok: 2014
    Autorzy: Monika Wojcieszak, Michał Gazdecki
    Tytuł: The area structure and dynamics of development of urban green space in Poznań, Szczecin and Wrocław from 2006 to 2010
    W: New trends in tourism research - A polish perspective / Ed. Francisco Dias, Simão Oliveira, Joanna Kosmaczewska, Ângela Pereira.
    Adres wydawniczy: Leiria : GITUR - Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014
    Szczegóły: s. 118-129, il., bibliogr.
    ISBN: 978-989-98965-2-9
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 5 października 2015].
    Polskie słowa kluczowe: zielona turystyka ; system przyrodniczy
    Angielskie słowa kluczowe: urban green space ; green tourism ; urban natural system
    Charakt. formalna: ZRM
    Język publikacji: ENG
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    21/29
    Rok: 2013
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Wykorzystanie nie standardowych promocji na rynku żywnościowym
    W: Nauka o żywieniu człowieka : Osiągnięcia i wyzwania / Oprac. red. Dominika Guzek i Dominika Głąbska.
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2013
    Szczegóły: s. 234-243, bibliogr.
    ISBN: 978-83-7583-546-5
    Liczba arkuszy: 0,90
    Polskie słowa kluczowe: niestandardowe formy promocji ; konsumenci ; żywność
    Angielskie słowa kluczowe: non standard promotion ; consumers ; food
    Charakt. formalna: PRM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Praca afiliowana przez UP
    22/29
    Rok: 2013
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Monika Wojcieszak, Michał Gazdecki
    Tytuł: Absorpcja środków w ramach wybranych działań PROW 2007-2013 w Wielkopolsce i jej regionalne zróżnicowanie
    Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2013, t. 15, z. 2, s. 75-81, bibliogr.
    p-ISSN: 1508-3535
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 5 października 2015].
    Polskie słowa kluczowe: producenci rolni ; gospodarstwa rolne ; Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 ; zróżnicowanie regionalne
    Angielskie słowa kluczowe: farmers ; farm ; RDP Programme ; regional differentation of agriculture
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    23/29
    Rok: 2013
    Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
    Tytuł: Usługa żywieniowa w strategiach produktowych przedsiębiorstw
    Źródło: Zesz. Nauk. SGGW Wars., Polit. Eur. Finans. Mark. - 2013, 10 (59), s. 195-204, il., bibliogr.
    p-ISSN: 2081-3430
    Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 3 listopada 2015].
    Polskie słowa kluczowe: gastronomia ; usługi żywieniowe ; strategia produktu
    Angielskie słowa kluczowe: gastronomy ; catering services ; produkct strategy
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Praca afiliowana przez UP
    Adres url:
    24/29
    Rok: 2012
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Bariery i możliwości rozwoju współpracy rolników z gastronomią - perspektywa rolników
    Źródło: Zesz. Nauk. - Uniw. Ekon. Pozn. - 2012, 236, s. 64-73, il., bibliogr., streszcz., abstr.
    p-ISSN: 1689-7374
    Uwagi: Tytuł zeszytu: Nowe trendy w dystrybucji produktów żywnościowych: gastronomia i zachowania nabywców. - ISBN 978-83-7417-731-3.
    Polskie słowa kluczowe: rynek ; produkty żywnościowe ; rolnictwo ; dystrybucja ; gastronomia ; usługi żywieniowe
    Angielskie słowa kluczowe: market ; food products ; agriculture ; distribution ; gastronomy ; food service
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Praca afiliowana przez UP
    25/29
    Rok: 2012
    Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
    Tytuł: Źródła informacji o produkcie a strategia komunikacji na rynku środków produkcji
    Źródło: Zesz. Nauk. - Uniw. Ekon. Pozn. - 2012, 237, s. 449-459, il., bibliogr., streszcz., abstr.
    p-ISSN: 1689-7374
    Uwagi: Tytuł zeszytu: Nowe trendy w dystrybucji towarów żywnościowych: determinanty i kierunki ewolucji. - ISBN 978-83-7417-732-0.
    Polskie słowa kluczowe: strategia komunikowania ; informacja ; rynek ; środki produkcji
    Angielskie słowa kluczowe: market ; Means of production ; information ; communication strategy
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Praca afiliowana przez UP
    26/29
    Rok: 2011
    Autorzy: Michał Gazdecki, Michał Sznajder
    Tytuł: Przemiany w handlu detalicznym i konsumencka ocena punktów sprzedaży w Polsce
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2011. - 121 s. : il., bibliogr. ; 24 cm
    ISBN: 978-83-7160-651-9
    Polskie słowa kluczowe: Polska ; handel detaliczny ; punkty sprzedaży ; ocena ; konsumenci ; satysfakcja konsumenta ; opinia konsumentów
    Charakt. formalna: PM
    Język publikacji: POL
    Praca afiliowana przez UP
    27/29
    Rok: 2011
    Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
    Tytuł: Komunikacja marketingowa a poziom znajomości marki
    Źródło: Zesz. Nauk. - Uniw. Ekon. Pozn. - 2011, 209, s. 231-241, il., bibliogr., streszcz., abstr.
    p-ISSN: 1689-7374
    Uwagi: Tytuł zeszytu: Komunikacja rynkowa. Kultura, Perswazja, Technologia - ISBN 978-83-7417-665-1.
    Polskie słowa kluczowe: komunikacja marketingowa ; promocja ; marka
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Praca afiliowana przez UP
    28/29
    Rok: 2010
    Autorzy: Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
    Tytuł: Zachowania konsumentów pieczywa i ich implikacje dla strategii marketingowych przedsiębiorstw branży piekarskiej
    Źródło: Zesz. Nauk. - Uniw. Ekon. Pozn. - 2010, 154, s. 192-200, bibliogr., abstr.
    p-ISSN: 1689-7374
    Uwagi: Tytuł zeszytu: Zarządzanie produktem. Kreowanie marki - ISBN 978-83-7417-526-5 .
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Praca afiliowana przez UP
    29/29
    Rok: 2004
    Autorzy: Michał Gazdecki
    Tytuł: Tradycyjny sklep spożywczy jako miejsce zaopatrzenia w produkty spożywcze
    Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2004, t. 6, z. 2, s. 52-58, il., bibliogr., abstr.
    p-ISSN: 1508-3535
    Polskie słowa kluczowe: sklepy spożywcze ; zakupy ; produkty żywnościowe
    Angielskie słowa kluczowe: grocer's skop ; purchase ; food products
    Charakt. formalna: PA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 1.000
    Praca afiliowana przez UP
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP