logo UP

Bibliografia Publikacji Pracowników,
Uczestników Studiów Doktoranckich
i Emerytowanych Pracowników
Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu




Zapytanie: ADAMCZYK GRAŻYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
Rok: 2016
Autorzy: Elżbieta Goryńska-Goldmann, Grażyna Adamczyk, Michał Gazdecki
Tytuł: Awareness of sustainable consumption and its implications for the selection of food products
Tytuł równoległy: Świadomość zrównoważonej konsumpcji i jej implikacje dla wyborów produktów żywnościowych
Źródło: J. Agribus. Rural Dev. - 2016, 3 (41), s. 301-308, bibliogr.
p-ISSN: 1899-5241 e-ISSN: 1899-5772
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 20 grudnia 2016].
Polskie słowa kluczowe: zrównoważona konsumpcja ; trendy konsumenckie ; produkty żywnościowe ; opakowania ; informacja żywieniowa
Angielskie słowa kluczowe: sustainable consumption ; consumer trends ; food products ; packaging ; food labelling
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
DOI:
2/17
Rok: 2015
Autorzy: Grażyna Adamczyk, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Tytuł: Values versus ethnocentric attitudes of consumers on the food market
Tytuł równoległy: Wartości a postawy etnocentryczne konsumentów na rynku żywnościowym
Źródło: Acta Sci. Pol., Oecon. - 2015, 14 (1), s. 5-15, il., bibliogr.
p-ISSN: 1644-0757
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 23 czerwca 2016].
Polskie słowa kluczowe: etnocentryzm konsumencki ; postawy ; wartości ; rynek żywnościowy
Angielskie słowa kluczowe: consumer ethnocentrism ; attitudes ; values ; food market
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
3/17
Rok: 2014
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Marketing społecznościowy w komunikacji z przedstawicielami generacji Y
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 4, płyta CD, s. 9-15, bibliogr.
p-ISSN: 1231-2037
Uwagi: Tytuł płyty: Innowacje w obszarze komunikacji rynkowej. Komunikacja z nowymi segmentami rynku. - Publikacja dostępna również online [Dostęp:10 września 2015].
Polskie słowa kluczowe: komunikacja marketingowa ; marketing społecznościowy ; młody konsument
Angielskie słowa kluczowe: marketing comunication ; social media merketing ; young consumer
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
4/17
Rok: 2014
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej w segmencie młodych konsumentów
Źródło: Mark. Rynek. - 2014, nr 8, płyta CD, s. 961-967, bibliogr.
p-ISSN: 1231-2037
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 10 września 2015].
Polskie słowa kluczowe: komunikacja marketingowa ; młody konsument ; Internet ; nowoczesne media
Angielskie słowa kluczowe: marketing comunication ; young consumer ; Internet ; modern media
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
5/17
Rok: 2013
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Czas jako determinanta zachowań konsumpcyjnych przedstawicieli pokolenia Y
Źródło: Hand. Wewn. - 2013, lipiec-sierpień (A), s. 94-97, il., bibliogr.
p-ISSN: 0438-5403
Uwagi: Tytuł zeszytu: Związki czasu z konsumpcją, t. 2.
Polskie słowa kluczowe: czas wolny ; zagospodarowanie czasu ; pokolenie Y
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UP
6/17
Rok: 2013
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Specyfikacja przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego
Źródło: Zesz. Nauk. SGGW Wars., Polit. Eur. Finans. Mark. - 2013, 10 (59), s. 9-20, il., bibliogr.
p-ISSN: 2081-3430
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 29 września 2015].
Polskie słowa kluczowe: młody konsument ; komunikacja marketingowa ; przekazy reklamowe
Angielskie słowa kluczowe: young consumer ; marketing comm unication ; advertising messages
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
7/17
Rok: 2010
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Popularność "żywności wygodnej"
Źródło: J. Agribus. Rural Dev. - 2010, 4 (18), s. 5-13, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1899-5241 e-ISSN: 1899-5772
Uwagi: Publikacja dostępna również online [Dostęp: 19 kwietnia 2018].
Polskie słowa kluczowe: żywność wygodna ; popularność
Angielskie słowa kluczowe: convenience food ; popularity
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UP
Adres url:
8/17
Rok: 2006
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Wybrane aspekty zachowań konsumpcyjnych gospodarstw domowych
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Rolniczej im. Augusta Cieszkowskiego, 2006. - 100 s. : il., bibliogr. ; 24 cm
ISBN: 83-7160-403-3
Polskie słowa kluczowe: gospodarstwa domowe ; spożycie żywności ; zachowania konsumenckie ; czynniki społeczno-ekonomiczne
Charakt. formalna: PM
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
9/17
Rok: 2005
Autorzy: Grażyna Adamczyk, Szymon Tarant
Tytuł: Globalizacja na rynku żywności na przykładzie restauracji typu fast food
Źródło: Zesz. Nauk. Wyż. Szk. Handl. Usł. Pozn. - 2005, nr 8, s. 187-196, il., bibliogr., streszcz., abstr.
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
10/17
Rok: 2005
Autorzy: Szymon Tarant, Grażyna Adamczyk
Tytuł: Zachowania gospodarstw domowych związane z zakupem warzyw świeżych
Źródło: Zesz. Nauk. Wyż. Szk. Handl. Usł. Pozn. - 2005, nr 9, s. 153-162, il., bibliogr., streszcz., abstr.
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
11/17
Rok: 2004
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Konsument na rynku żywności wygodnej
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2004, t. 6, z. 2, s. 9-13, bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1508-3535
Polskie słowa kluczowe: żywność wygodna ; konsumenci
Angielskie słowa kluczowe: convienient food ; consumer
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Praca afiliowana przez UP
12/17
Rok: 2002
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Popyt na żywność - zmiany w ostatniej dekadzie i prognoza na najbliższe lata
W: Regionalne zróżnicowanie agrobiznesu / Red. nauk. Walenty Poczta.
Adres wydawniczy: Poznań : Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, Katedra Ekonomiki Gospodarki Żywnościowej, 2002
Szczegóły: s. 285-295, il., bibliogr.
ISBN: 83-88518-35-6
Charakt. formalna: PRM
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UP
13/17
Rok: 2002
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Analiza dochodowych uwarunkowań konsumpcji w gospodarstwach domowych w latach dziewięćdziesiatych
Źródło: Rocz. AR Pozn., Ekon. - 2002, 1 (343), s. 3-16, bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1508-9193
Angielskie słowa kluczowe: household ; consumer incomes ; food expenditures
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UP
14/17
Rok: 2002
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Analiza profilu demograficznego gospodarstw domowych i jego implikacje na rynku zywnośći
Źródło: Rocz. AR Pozn., Ekon. - 2002, 1 (343), s. 17-29, bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1508-9193
Angielskie słowa kluczowe: food demand ; househols ; demographic profile ; merket implication
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UP
15/17
Rok: 2002
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Wybrane aspekty zachowań konsumpcyjnych i wzorców spozycia żywności w polskich gospodarstwach domowych w latach dziewięćdziesiatych
Źródło: Rocz. AR Pozn., Ekon. - 2002, 1 (343), s. 31-41, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1508-9193
Angielskie słowa kluczowe: consumption behaviour ; consumption pattern ; food ; food consumption
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UP
16/17
Rok: 2002
Autorzy: Grażyna Adamczyk, Szymon Tarant, Anna Trębacz
Tytuł: Zachowania konsumentów na rynku mleka spożywczego
Źródło: Rocz. AR Pozn., Ekon. - 2002, 1 (343), s. 43-52, il., bibliogr., abstr.
p-ISSN: 1508-9193
Angielskie słowa kluczowe: liquid milk ; consumption ; preferences ; consumer behaviours
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UP
17/17
Rok: 2002
Autorzy: Grażyna Adamczyk
Tytuł: Segmentacja gospodarstw domowych na rynku żywności (na przykładzie Poznania)
Źródło: Rocz. Nauk. SERiA. - 2002, t. 4, z. 3, s. 7-11, il., bibliogr., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1508-3535
Polskie słowa kluczowe: segmentacja rynku ; rynek żywnościowy ; gospodarstwa domowe
Angielskie słowa kluczowe: segmentation ; food ; households
Charakt. formalna: PA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Praca afiliowana przez UP
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna UP